xLinx

2 April 2006

Filed under: Literatura — xlinx @ 15:28

popis:

  • Co řící před smrtí?..Nechte se inspirovat =)


-A teď mě vyfoť na té skále.

– Zprava dobrý!

– Pusť mě k tomu, já tomu rozumím.

– Zbijme ho, vždyť je sám.

– Klídek chlapi, to je nulák.

– Neboj, není nabitá.

– Hoď mi sem to kladivo!

– Divné, cítím plyn, rozsviť!

– Ty, že jsi mafián? Nevěřím!

– Pejsku, pojď sem!

– OK trenére, v příštím kole ho knokautuju.

– Drahá, nechceš řídit?

– Brzdy jsou hotové, jdu je vyzkoušet.

– Mohla byste mi přidat té vynikající houbové omáčky?

– Ti chlapi z rozvědky stojé za hovno. Žádné miny tu nejsou.

– Hele, úžovka!

– Tady je silný led, to přejdeme.

– Hele ty jseš Sparťan?ano jistě.Já znám takovou písničku Spártá Spártá buzerantů parta.

– …postiženej ? a co jako ruce k řízení auta nepotřebuju…

– Stopnem si ty němce ?

– Cejtim tady plyn, rozsviť….

– Jasně že sem už s tim střílel !!!….

– To je ale dobry jidlo…

– Ty koleje už se dávno nepoužívaj…

– To neni zas tak vysoko

– Sakra zemětřesení, pojďme se schovat do tý jeskyně…

– Je ta můmije fakt mrtvá ?

– Nevaž se, odvaž se…

– Ale přece nebudu poslouchat ňákýho instruktora…

– Dyť řikam že je jenom na kuličky

– V týhle části Afriky lidojedi nežijou

– Proč mi nikdo nevěří že umím lítat?

– H2SO4 to mi něco říká

– Ale co když ty varovný cedule nelžou

– Co kecáš už si někdy viděl jedovatou žábu?!

– Vytáhni na policajty tu stříkací pistoli, bude sranda

– Táta by přece neměl vopravdickou zbraň

– Synku co to tam furt kutíš, a proč je tady všude rozházený to plutonium ?…

– Nevadí mi žít vedle Temelínu, cítím se zdravě a svěží…

– HAHAHA jasně, ty a terorista…HAHAHA…

– Co by prosim tě dělali teroristi v Děčíně ?…

– A teď si děti uděláme pokus s kyselinou…

– Mám rád zvířátka…

– Neboj co by se mi tak asi mohlo stát ?

– Kubánci jsou přátelští…

– Zvládne to, je to nejlepší pyrotechnik…

– Hele vojak zamávej mu !…

– Rýma ještě nikdy nikoho nezabila…

– Tady ten uzel se nikdy nerozváže…

– Zneškodnit bombu : ANO,NE – to je určitě chyták…

– Ty seš žízeň a já sprite…

– Slepice na člověka nikdy nezaůtočí…

– Zkusíme to jako v tom filmu…

– Nevěřim na horoskopy.

– 11.září – hele letadlo…

– Ha netrefil

– Seš si jistej, že to je váha a ne mina…?

– Prosim tě uř si někdy viděl aby jen tak bouchlo auto ?

– Nech mě řídit mám řidičák…

– ..cože doktore ? lepra ?…

– Takže ty šlapej na plyn a já budu řídit

– Hele stopař, vezmem ho…

– Ha nebolelo

– S tebou se mi nic nemůže stát…

– Bondra je gay

– Hele ještě nejsem tak blbej abych zapomněl vypnout proud

– Doktoři vědi co dělaj…

– Už bys měl vědět, že gumoví medvídci nejsou škodlivý…

– Konečně vidim zblízka minu!

– Poď na kolotoče…

– bandžííííí…

– .ale to má přece záchrannou brzdu…

– To sem přece nemůže nikdy doletět…

– Jé to vypadá jako doopravdickej granát…

– Ještěrky přece nekoušou…

– …ááááá… ještě ž e mám ten druhej padák…

– Jakou že stranou se z tý bazuky střílí ?…

– Radši ne, co když jenom spí

– Páni už si někdy viděl tolik tarantulí pohromadě?

– Doufám že si ten padák zabalil správně

– Hele já poznám kdy je to nabitý a kdy ne

– NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ já nechci do obřího friťáku

– Litr vodky na ex?! v pohodě…

– Cože pane doktore lepra ?

– Fuj ! Nikdy ! To rači chcípnu

– Mami v obálce nám přišel cukr

– Vsadim se že uhne první

– Radši do toho tygra nekopej

– Neboj to je jenom atrapa

– Hele neni to anakonda?

– Nezapaluj si, je tu ply…

– A KURV…

– Ale mami vždyť je ochočenej

– Hele sleduj jak to přeskočim

– Neboj ten proud je určitě vypnutej…

– Já se tě nebojim ty zasranej kulturisto!

– Tak co modrej nebo červenej…

– Vypij to, co když to není jedovatý…

– Ten větrák se netočí…

– Franta : sakra schořel mi komp…

– Hele hřib…

– Těch sto kilo v pohodě unesu…

– Sakra bouřka, poď pod ten smrk…

– Sakra upadlo mi mejdlo…

– Hale lom koukneme se zblízka…

– Kdo bude u tý střelnice první, vyhrál…

– To je ale pěknej pejsek, můžu si ho pohladit ?…

– Hele atomovka, poď se kouknou zblízka..

– Zbušíme toho cikána je sám!

– Nivea, pečuje o mou pokožku…

– Klidně tam ten kámen hoď, to není okno cigánů

– Vidíš tu korbu u toho fereri ? – podej mi šutr…

– Nekouše ?

– Je ta žiletka vostrá ?

– Klidně toho pavouka zabij, přece nevěříš na pověry…

– Ten zásobník je prázdnej.

– Na co máš tu motyku ?

– Říkám ti že sova houká jinak

– Posledná veta elektrikára pred smrťou:”pustite ma k tomu,ja sa tomu rozumiem…

– posledné slová kamaráta narkomana:”mám to pod kontrolou je to iba občas a v malých dávkach…

– Jé, hele, had!

– To stihnu..

– Hej type… ta zatacka kilem projet jde!

– Neboj to mi praskla jenom malá žilka

– Kecáš!

– Ale hovno!!!

– Tady v tom lese ti krvelačný medvědi už nejsou!

– Co děláš s tou pistolkou

– Od kdy meloun tiká ?

– Ty nejsi moc pěkná holka…

– Myslíš, že to je zabiják?

– Tak co ty špeku, jak to de

– Žralok? a tady u pobřeží ?

– Je tu mělčina skákej

– Ten medvěd je vycpanej.

– To letadlo se pořád zvětšuje.

– Hele votevřenej kryt vod kanálu.

– Hanibal Lektor, co to je za úchylný jméno ?

– Bajker :Ustupte, ukážu vám skvělej trik !

– Franto, fakt se mi nic nestane, když mě střelíš do zad ?!

– Tak dělej ty srabe ! Nemáš na to,as mě zastřelil, co ??!

– Kouzelník : A nyní, ohnivá šou !!!…

– To horolezecký náčiní je na prd, já to zvládnu díky svým dovednostem..

– Ne němčinu ne, to se radši zabiju…

– Žádnej strach viděl jsem to ve filmu

– Proč mě dáváte do hladomorny zrovna lidojedem??!!

– Co tady dělal Bush s jeho ochrankou, hoď po něm kámen bude prdel..

– Počkej teď mě to napadlo, nevíš proč je tady na baráku ten nápis “demolice”?

– Radši na to nešahej..

– Přece nebudem utrácet za nějakýho eletrikáře, já to zvládnu..

– Co když přece jenom ten chemikář nekecal?

– Díky cvičené mysli ty jehlice ani neucítím…

– Pořád nechápu jak já souvisím s nějakým obětováním v nějaké sektě

– Na co manuál?!

– A teď pozorně sledujte a doma to radši nezkoušejte…

– Ty policajti nejdou po nás

– Masožravá kytka přece nesní člověka

– Ptačí hřipka v čechách neni

– Tyhle hou sou na 100%jedlý

– Proč ste mě přivázali k mraveništi

– Jen klid, von to tak nemyslel.

– Ten člověk je docela sympatickej dem s nim.

– A vopravdu nic neucítim doktore?

– Hele zkratka přes minové pole

– Přece ch neuklouz po banánové slupce

– Ha ty srando piraňa vypadá jinak.

– Přece mi v lékarně nedaly špatný léky.

– No jasně sme v juskym parku ha ha ha

– Hele opice ti neukousne ksicht

– Fakt tady tu střelnici zrušily.?

– Ještě jedno pivo tě přece nezabije.

– Ten most nevypada moc pevně

– Hele ta smrtka s kosou nejde určitě k nám.

– …Ten šampon nějak pálí…

– Pravá česká smaženice…

– Ale prosim tě, hypochondry tu máme 2x denně…

– Neboj viděl jsem to ve filmu, ale zajímavý je že jsem to nedokoukal do konce.

– Hele neboj di tam, pes kterej štěká nekouše

– A co že je tu dynamit stejně si zapálim doutník

– Na lovu: a fakt vypadam jak jelen????????

– Puč mi na chvíli tu motorovku

– Pche, že nevydržim 30 minut pod vodou?? Koukej.

– V Zoo: A co má bejt že utek lev

– Tak tohle bude nulák…

– Snad znám hou,ne?

– Jen klid ten strom padá na druhou stranu.

– Pche ty srando fakt je za náma lavina? No jistě

– Hele koukej jak se vyhnu tý padající cihle.

– Než ach to prozradil to tak to mě radši zabij.

– na přechodu tě auto nesrazí jdi

– Určitě si tu bombu nastavil na 30 minut?

– řikám ti že se to přežít dá koukej…

– Přilbu si neberu není to přece tak daleko…..

– Hele padá hvězda…

– Ta voda neni kontaminovaná

– Nosorožec nezaútočí na člověka jen tak, sleduj…..

– To auto se vyhne

– Uf, už se mi nic nemůže stát

– Ten chlápek s kulometem už nás nesleduje, neutíkej

– Podívám se na to zblízka

– Ten úchylnej debilní vůl co sedí vedle nás je hluchej….

– Klidně mu nadávej stejně neumí česky

– Neboj, lev je býložravec

– Neboj ten vlak se vyhne

– Zjistíme, jestli v kanálu žijí krokodýli

– Tati ukaž mi ten čínský smrtící chvat

– Vsad se že ten vlak zastavim

– Bafni na toho vlka on uteče

– Hurá konec váky, už nám nic nehrozí…

– ! DANGER ! – sakra co to znamená…

– Kouzelník: a teď sledujte jak se probodnu mečem…

– Ser na hasiče, to v pohodě uhasim…

– Tak dobře, vyzkoušim jestli je ta mina ještě funkční

– Jako tou sekerou mě chceš zabít jo hahaha

– Ten vlak ještě doběhnu….

– Ten pes vypadá hladově….

– To neni tsunami to je jen malá vlnka žádnou paniku

– Hele v týhle lahvičce mám smrtící virus tak ji neupusť.

– Tak já jdu vyzkoušet ten nehořlavej oblek

– Pozor sou namrzlý schody !

– Jen klid von se v tom vězení polepšil

– Ozářenej?? co má bejt ?

– Bungee jumping? skvělí taky si skočim.

– Já ti přidržim špalek, sekej !

– Co to je za světlo?…

– Sem ptááááááááááááááááá…

– Neměls to vypojit ze zásuvky?…

– Není to ten vrah?…

– POZOR REAKTOR ! – zatáhni za tu páku..

– Když jedeš na ledu tak nesmíš brzdit !

– slyšíš! jako tady l někde vlak…

– Du opravit tu zásuvku…

– Vždyť to je jenom Helma co nam mohl udelat …

– Ten nám nic neudělá!

– Snad nela tak blbá, a dala benzín do flašky od píva!!

– Je to vlak, není to vlak…

– A to se mám bát…

– Mami, já tu vázu nechtěl rozbít…

– Pust mě k tomu, udělám to sám!!

– Myslíš, že už jsme v tom iráku???

– Tak já to vosí hnízdo teda schodim.

– Sršni vypadaj jinak, tohle je včela.

– Tohle vypadá jako léčka….

– Janě že ten oheň přeskočim…

– Ještě roštípnu tohle polínko

– Jo takže ty si pojištěnej na 1000000 .. Poď sem na chvilku…..

– Když smícháš tyhle dvě kyseliny tak se nic nestane

– Ta sopka nevybuchne hoď tam ten granát

– Hele nezkoušej tady někde chemický zbraně?

– Cikán na srazu skinhedů: Nebojte já to přežiju

– Hele vezmi tu cihlu, přece kvůli ní nespadne celej barák

– Pane doktore, nebude to bolet?

– Zachráním tě vlastním tělem !

– A že na to nemám???

– Oholte mě plnovous…

– Hele, padá hevězda..

– Hoď mi sem to kladivo!

– Chytila sem na pasece motýlka…

– Já nechci umřít…

– CHci mojí maminku !

– Neboj ten sem nedostřelí.

– Na lodi: Žádnou paniku, ten ledovec se uhne

– Tak a ted vyzkoušim, jestli anakonda sežere celýho člověka

– Nevíš náhodou, co je ta tikající věc s displeyem na kterym je 00:05?

– Potápeč: Nevzal jsem si náhodou místo vzduchu hélium…

– Varování : Při vyšších teplotách počítač exploduje-Taková blbost, zatop !

– Neni se čeho bát, ten medvěd je býložravec

– Nejsem tak blbej, ach nepoznal granát, hod to sem

– Vsaď se vo kilo, že vydržim pod vodou 20 minut

– Dobře já tedy ty okna umeju

– neveríš mi??

– 70 kilo na benč? pohoda

– nejede za mnou tramvaj?

– klidně tu toho vajgla zahod

– Pozdě…

– Vyjste z te sparty? Znam superr rikanku : Sparta sparta buzerantu…

– náledí?? a to mi má vadit, stejně zrychlim alespon na 170km/h

– Co se mi mohlo stát na přechodu pro chodce, rozhlížet se nemusim.

– Na semoforu: hezká červená, hezká oranžová, hezká zelená, hele červená ta už tu la jedem….

– Nebojte zacházet s pyrotechnikou umim.

– Co tznamená ta cedule: Vojenský prostor nevstupovat?????

– Ha výlet do továrny na gilotiny, to je vtip ne

– Vsadim se s váma že přeběhnu dálnici a nic se mi nestane

– Ten komp sám od sebe nevybuchne

– Počkej nela tady někde ta past

– Miny už v Děčíně nejsou přes 30 let

– Proč si mě přivázal na silnici, sakra a neni to parní válec?

– Skok z Nuselskýho mostu se dá přežít, sleduj

– Z prava dobrý

– schválně,kdo tam bude dřív!

– Nacházíme se na najstarší přehradě na světě…

– Teď jsi půjdu pustit JUKEBOX já…

– Neházejte, jdu rozmotat ty kuželky!

– Chytej kaktus !

– Mocomůrky nejsou jedovatý, jsou jenom halucinogení…

– Du posekat trávník…

– Dáme ruskou ruletu ?

– Jdu vyzkoušet ty nový supervýkoný sluchátka…

– tak takhle se drží škorpión

– takhle se zapaluje mega

– Můj nejnovější vynález je hotov ! teď stačí jen stisknou toto tlačítko…

– Jako bych tu někde cejtil plyn…

– Jéé zamrzlej rybník, dem se sklouznout

– tai můžu si jít pohladit toho Bílýho Medvidka .(Pro Radima věnování pro Pokorného)

– Dostaneš to jen přes mojí mrtvolu

– Já lítáááááááááááááááááááááááááááám

– Neboj!! Šáhnu si jen jednou a naposled, slibuju

– Ty vol, to sou dudy

– Já vim, že to byla blbá sranda, ale chápeš to ne?

– Pojď sem ty srábku

– Tebe se tak leknu

– dovol abych se zasmál, ha ha chrhchrchxc

– Sakra ! co tady dělá vostnatej drát ?…

– Tak, a od teďka sem nekuřák.

– Du to uhasit !

– Čepici si neberu, zas taková zima venku není…

– Podej mi ten hřebíkovač…

– Jupí, konečně jsem členem obětní sekty…

– Když spadnu, tak spadnu…

– tak ted si napíšeme písemčičku

– co myslíš ????

– já mám nápad …

– zleva dobrý

– Tady zatočíme…

– Co kecáš, tenhle strom je pevnej , jako skála…

– Ten krokodýl je nafukovací?

– Tak já se teda rodičům přiznám..

– Pust mě k tomu, já tomu rozumím.

– Zbijme ho, vzdyť je sám..

– Klídek chlapi, to je nulák..

– Hoď mi sem to kladivo!

– OK trenére, v příštím kole ho knokautuju.

– Hej Josef, budeš řídit!

– Jé..Pruhovaná kočička..a trochu velká…

– Tak sleduj, klidně na tý lávce skáču a nic

– jééé, v tý krabičce je nějakej budík…

– ať se na místě propadnu, jestli kecám

– bacháááá jede na nás bagrrrr

– moc nemachruj, já mám černej pásek v karate..

– the end…

– chachá, zase sem vyhrál…

– ty woe, se pereš jak holka

– Z prava dobrý..

– Tady to znám,tady žádný zatáčky nejsou..

– Ty že si mafián,…Nevěřim…

– Ta neni nabitá….

– Hele děti užovka….

– Na přechodě:pojd vdit nic nejede

– nemněli by jsme už otevřit ten padak?

– Na horolezecke stěně:opravdu mně držiš pevně?

– Neboj ten most je pevný

– Z leva špatný

– Jé ty seš ale krásnej pejsek…

– Pes, který štěká, nekouše

– Je to pevný jako skála…jako skála říkáš

– Zpívání na kolejích: tram ta rá tram ta rá tam ta ta ta ta ta ta ta…

– tatatata….HAHA…..netrefil

– Já vim co s tím je…je to rozbitý

– Z prava dobré

– střihni ten červený

– Sakra ona byla nabytá a teď to bolí

– Jů hele ty domorodci nás zvou na večeři

– Miláčku sem těhotná

– V restauraci : Zul sem si boty

– Zapnout pračku snad umí každej idiot

– jůů to je roztomilé zviřátko ..ŤUŤU ŇUŇU

– Ješté bych vám rád zazpíval něco

– Proč na mě všichni tak divně koukáte ?

– ten tělocvik bude v poho neboj

– Baf

– Nešťouchej klackem do toho bezdomovce

– já se vznášim

– jsem uz tuhej takze je to v…….cau mrtvolky

– Hele jak se irácky řekne Mohamad je teplouš?

– Apolo 13: Hele nechci bejt pesimista, ale neni támhleto okno naprasklí?

– No já nevim, radši taky půjdem, co když to s tou bombou nebyl cvičný poplach?

– Ale kluci neberte to tak vážně to s těma buzerantama byla jenom sranda..

– Černobyl: Što eto za čúdlik..

– Jé ahoj chlapečku chceš bonbon? Jóó, tak pojď se mnou támhle za roh, tam mám celou krabici…

– Hej kámo nekouří se z toho monitoru? Ty vole asi jo, počkej kouknu se plíž…

– Ne já se tě už nebojim, najdi si někoho jinýho kdo ti bude dělat úkoly a s tim nožem jsi už trapnej..

– Tak já se mu jdu tedy omluvit

– Praskla mi guma

– Ani sem si nevšim že ten výtah tu neniiiiiiiiiiiiiiii

– Jeee kindervajíčko copak v něm asi bude

– Miláčku kde máme ten dlouhej tlustej provaz ? potřebu jít něco pověsit na půdu

– Lan Party : Já už ty cheaty fakt vypnu

– Policie ! ruce vzhůru !

– Prosimtě trojitej kickflip přes lavičku dám uplné na jistotu

– Zatíkám vás za nedovolené ozbrojování a ….

– Ještě jednu vodku číšníku

– ale prosimtě , želva mi přece nemůže nic udělat

– Posral mě holub

– Jůů ty veverky jsou roztomilé

– Myslíš že nás tu ten masovej vrah najde?

– Ve školce : Ale chlapečku musíš papat tu polívčičku

– ale ten kapesní nožíček se do školky nosit nesmí Bohoušku

– Pane doktore myslíte si že ta má operace proběhne bez komplikací ?

– Pejsku poď sem

– hehe už sem se lek že jsi ten hledaný masový vrah

– Na Snowboardu : Teď vám ukážu backflipa

– Jdu sehnat něco k jídlu nebo tu všichni chcípnem

– neboj

– Ta liška s pěnou u pusinky je tak roztomiloučká, jdu si jí pohladit

– Neboj maminko já už umím jezdit na kole

– Jdu umejt okna

– Modrej nebo červenej

– Tudy vlak nejezdí

– Osumdesátka je bezpečná rychlost

– Hele jede rolba…

– Hele vorel…

– 3,2,1 Zážeh !

– V obchodu se zbraněmi: Dobrý den mohl byste se prosim kouknout na tuhle zbraň myslim si že je zanesená hlaveň…

– V divadle: Sakra tenhle nůž není pravej, tak jakej nůž má potom ten herec?

– Neměj strach, já mám rád zvířádka a oni mají rádi mě..

– Hele brácho nebuď pesimista co nám asi tak v tadytom státě můžou udělat za ukradnutou hrušku?

– Hezký hodinky more

– sakra když si zahodil pojistku od granatu tak kde je ten granát????

– Já fakt znam Tatry jak svý boty a medvědi tu dávno nežijou

– Prej bažina trochu bláta a ty hned naděláš

– Hele krokodýl…

– nebooj, dyť to není nebezpečnej sport…

– Kam letíš, dyť nemáš padák…

Blog at WordPress.com.

